Cumartesi, Mart 02, 2013

Yeni Hayat Out, Saglikli Yasam In!


Inanilir gibi degil..En son yazim neredeyse 2.5 sene evvel...Selam `blog sakinleri` ben yasiyorum cok sukur! Hem de gayet saglikla:)) Blogumun kapisini aralamam icin kendimle ilgili onemli notlar almak istemem yol acti. Bu yil  ``kendimi kesfetme`` ve ``neler yapabilecegimi gorme`` yili ilan ettim:)..,Hodri meydan!!

14 Ocak itibariyle bende, `Mevsimlerden Roma` nin, yani Sevgili Dr. Mehtap Pasin`in en hakiki takipcilerinden biriyim..

Yillar once cok sevdigim arkadasim, yepisyeni sayesinde kesfettim blogunu..Ilk actigim gun, benim de cok sevdigim `baykus` heykelcikleri ile karsilastim. Inanilmaz! Benim en cok yapmak istedigim seyi yapmis, dunyanin dort bir yanindan topladigi baykus figurlerini hayatinin raflarina yerlestirmisti...Kim bir cukura tas attiysa, ugursuz sayilmis dunyanin en asil ve bilge hayvani yuzyillarca..Hatta eski medeniyetlerden Yunan ve Mezopotamya da cok deger verilen bir hayvan olmasina ragmen , sadece `Roma` lilar tarafindan ugursuz sayilirmis...Yuzyillar sonra gene Roma da, hakettikleri degerleri bulmuslar diye pek sevinmistim:)... ``Baykus un, Toronto`da  ki hakettigi yeri`` konulu yazi ve fotograflarimda pek yakinda!:)

Baykus fotograflarindan da daha fazla etkileyen baska birsey daha oldu acar acmaz sayfayi..Fon daki muzik! Hayatimda seyretmekten hic bikmayacagim bir filmin, hayatimin en onemli anilarini canlandiran muzigi...Karşı Pencere & Gocce di Memoria. Dogru zamanda dogru yerdeydim...  

Kac sene oldu bilmiyorum gizli gizli takip edeli...Kendimce  ``sanal niyet``yaptim blogunu...Cunku ne zaman acsam, beni hep bir baska surprizle karsiladi...

Sanirim bu yilbasi 6 Ocak aksamiydi,,Bir baska cok sevdigim arkadasim; is arama gunlugu, `zayiflamam lazim` sikayetlerimin ustune ``Mevsimler den Roma` yeni bir programa basliyor!``demesiyle kurkcu dukkanima dondum:) Saglikli yasamaya alismadan da donup dolasmaya niyetim yok!







2 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Yaziniz cok guzel ama burada olmamin asil sebebi, Sezen Aksu'yu degil -ki cok severim sarkilarini- sizi alkislamak sigarayi birakma karariniz icin... Kutluyorum, tum kalbimle

LUNATIC dedi ki...

Cok tesekkurler:)Ne kadar hassas, ne kadar dusuncelisiniz. Yorum yazmaniz beni ne kadar mutlu etti, anlatamam. Bu odule bile degerdi sigarayi birakmak:) Sayenizde kendimi sahane hissediyorum. Bir kadin daha ne ister:) Sevgiyle kalin.