Pazar, Mart 17, 2013

El mi yaman Bey mi ?


Tam iki ay oldu "saglikli beslenme" ye basliyali. Yarin sabah tartilacagim ve kendimi en fazla 57.5 kg. da gormeyi planliyorum ;) Yani 2 ayda 7 kg. gitmis olacak. Az degil elbet, ama vucudumla hesaplasiyoruz uzun bir suredir. ilk 3 haftada 4 kg. kaybederken farketmemis olacak, son 5 haftadir bir kasim kasim kasilmalar, bir orali olmamalar, bildiginiz gibi degil.:) Sokta ama belli etmemeye calisiyor. Bana son 10 senenin hesabini soruyor zannimca. Kaybettigim yaglari oyle benimsemiski bir uzvunu kaybedecekmis gibi uzgun. Tutarli davraniyorum, yakinda pes edecektir.
 
Aslinda burada olmamin nedeni kendime almak istedigim notlar. Yaptiklarim, yediklerim, degisen yasam tarzim. Ama su an neler yapmadiklarimi yazasim var. Soyle neresine neresine kaksam bu vucudun da anlasa. Her sabah kizlari okula biraktiktan sonra Tim Hortons a gitmiyorum mesela. (Her kosebasindaki kahve dukkanimiz, ama icinde yok yok) Double-double medium (cift sut ve sekerli kahvem;) ve peacan danish istemeyeli 2 ay oldu. Extradan arabada bulunmasi icin muffin de almiyorum. Gunduzleri okula giderken sinif arkadaslarimi arayip, 1 tencere sushi veya en soslu sandwich lerden de yaptirmiyorum 2 aydir. Yada bazi oglenler kizima surpriz yapip en yakindaki pizza ciyada goturmedim. Hatta onlara en sevdigimiz italyan restaurantindan pizzalar gelatolar aldim ama ucundan tadina bile bakmadim.
 
Disarda yemek yemegi pek seven bir aileyiz, ama iki aydir disarida tek yedigim salata, haslanmis sebze. Herkes guzelim soslu cin - japon- hint yemeklerini yerken ben salata veya sebze veya izgara et yiyorum. Herseylere kolaylikla dayaniyorum da kizlarin o sicak cikolata soslu fudge larina, veya cips yemelerine icim gidiyor. Gidip su siseme dayaniyorum. Utanmasam "su cips yedigin parmaklari yalasam bari" diyecegim olmayacak:) Biliyorum vucudumun bana oyunu bunlar biraz tatsam niye kg. vermem durdu diye kendimi suclayacagim. Yemezler:)))
 
Daha o kadar cok sey varki yapmadigim, cafefernando nun sayfasini ziyaret etmiyorum mesela:) Her an kendimi cikolatali bir tatli yaparken veya nutella yerken bulabilirim diye.  Sevgili Duygu arkadasimin blogundan vazgecemiyorum. Sagolsun her telden sahane tarifleri var. Ama pogaca tarifleriyle gozgoze gelmemeye calisiyorum:)  Bugunlerde saglikli tarifler veriyor hep.  Nedense !:)   Turk marketine her gittigimde aldigim fistikli lokum ve kestane sekerlerini almamak icin gitmedim 2 aydir. Evdekiler de takirdadi zaten.  Her gece herkesleri uyuttuktan sonraki eglencem; biraz tuzlu bisiler ye, ay icim bayildi biraz cukulata, ah bi yudum likor, hadi bir sigara.. kisir dongusu yerini "bir filme veya kitaba, dergiye odaklan, cayini suyunu al mutfaktan uzak bir yere konuslan"a dondu:) Boyle kipir kipir yemek aranmak yerine oturmaktan, erkenden uykum da geliyor, uyuyuveriyorum. Senelerin yorgunlugu sanirim:)
Bilmem anlatabildim mi sevgili vucudum.?
 


Hiç yorum yok: