Salı, Mart 05, 2013

Vucuda Dusen Cemre

Hemen herseyi biliyoruz. Bilmedigimize de ayni anda ulasiyoruz. Soyliyecek agiz dolusu lafimiz var. Hep monolog halinde anlatalim, hep dinlenilen olalim istiyoruz. Buna da alistik. Artik yadirgamiyoruz. Sindirdik, sindirildik...

Yeni farkettim. Bildigim dedigim seyleri hic yapmadigimi, yani aslinda hic bilemedigimi. Oturup oylece bekliyorsunuz, biri sizi itekleyip, kendinize getirmesini. Bana oyle oldu. Mehtap h.` di bu sefer ki secilmis kisi. Hadi artik vakti geldi, ustundeki olu topragini kaldir, iyice bir silkelen, aklindaki herseyi yururluge koy! dedi:)

Aliskanliklarimizi gozden gecirdik...Adi ustunde "aliskanlik",  her gun dusunmeden yaptigimiz ama yukumluluk olarak gordugumuz seyleri, kolayimiza geldigi gibi, en hizli sekilde yapmak...Niye veya nasil yaptigimizi bilemeden, ama bildigimizi sanarak...

Once, 14 senede 49 kg.dan 84 kg arasinda degisen yasam grafigimi artik dinlendirmem gerekiyordu..Bir vucutta 2 insan olmusum..Evet araya 2 kiz cocugu girmis olabilir ama toplasan ikisini bir ben etmez. 2. dogumdan sonra yani 4 senedir cesitli programlarla 20 kg. vermisligim var tabi. Ama benim bildigim 10 senedir 60 kg altina dusmuslugum yok. 60 idare eder, 64 oldum eyvah 4 kg. ver.,  diyerek gecti seneler. Insan isterse her zaman kendini hos ve ince gosterebilir diyerek, beldeki fazlaliklari bol bluzlara saklayarak,  hep zayif gosteren ozel kaliplar aramakla gecti vakit...Yas da geldi 38 e...Her yeni yilda yapilacaklar listesi cikartilir ya bende yaptim. Listem de sadece "54 kg olacaksin!!!" yaziyor ...39. yasina 54 kg. gireceksin.!! 1 sene ayni kg kalmayi ogrenip, 40 yasina da, tam istedigin gibi, kendine guvenen, beslenme aliskanliklarini edinmis, saglikli bir birey olarak...

Tartilmama 13 gun var, ama gecenlerde bir 58 kg. gormuslugum oldu:) Yani 14 Ocak tan beri 6.5 kg. vermisim. Ne kadar zamanda oldugu onemli degil, demek ki verebiliyormusum. Daha da onemlisi bu yeni yasam sekli beni cok mutlu etti...Aliskanliklarimizi gozden gecirmek yetiyor. Ve tabi motivasyon, paylasmak. Hepsi bir butun... Yeter ki bildigimiz sandigimiz seyleri konusmak yerine, faaliyete gecirelim...

Hiç yorum yok: